1 iul. 2013

Varianta de la examenul din 2012 (biologie)


 Stiu ca sa schimbat cartea de admitere ,dupa foarte multi ani.Anul trecut , eu am dat admitere dupa cea veche .
Intrebarile sunt facute de catre profi si sunt mai multe anul acesta ,1894, fata de anul trecut 1444.
   Nu am cumparat cartea de anul asta , pt ca nu mai am nevoie , iar de aceea nu va pot da delatii despre ea , dar cred ca este asemanatoare cu cea din 2012.
   Cartea o gasiti la libraria facultatii , iar raspunsurile la grile ,metodologia examenului , precum si multe ale informatii despre admitere   pe site-ul facultatii Facultatea de Medicina Victor Papilian .
    Daca imi aduc bine aminte cred ca am avut la dispozitie 2 ore si 60 de intrebari , iar fiecare intrebare are 6 puncte.
   Intrebari cu un raspuns corect au fost cele mai multe 38,cu doua raspunsuri corecte 11 , iar cu trei au fost 10 .Concluzie cele cu un singur raspuns sunt cele mai importante
   Sunt 4 variante ,toate cu aceleasi intrebari dar au o ordine  diferita .
Varianta din 2012 a fost urmatoarea:








P.S. : In timpul examenului am tot scris pe foi, asa am acoperit cat am putut , am mai lasat cateva de "???" , punctajul  si raspunsurile mele  .

6 comentarii:

  1. Bună,
    Cum se calculează punctajul notei de intrare la medicină generală la Sibiu?
    De exemplu dacă am știut doar un răspuns al unei grile cu două răspunsuri corecte.Îmi anulează toată grila,sau îmi dă jumătate din punctaj?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intrebare cu un raspuns are 6p (1x 6p=6p)
      intrebare cu 2 raspunsuri fiecare raspuns corect are 3p (2x3p=6p)
      intrebare cu 3 raspunsuri fiecare raspuns corect are 2 p (3x2p=6)

      Ștergere
    2. Mulțumesc! :)

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. de unde pot sa fac rost de cartea din care sa invat (biologie)...vreau sa dau anul acesta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca daca o cauti pe net o sa gasesti sau poti incerca la orice librarie , trebuie sa intrebi de :
    " BIOLOGIE –Manual pentru clasa a XI-a
    Autori:
    - Dan Cristescu
    - Carmen Sălăvăstru
    - Bogdan Voiculescu
    - Cezar Th. Niculescu
    - Radu Cârmaciu
    Editura Corint, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012"
    http://medicina.ulbsibiu.ro/admitere.html

    RăspundețiȘtergere