4 iul. 2013

Biologie celulara si moleculara

 Sa face pe primul semestru,are 2 credit,noi aveam cursul la 2 saptamani,  l-am facut  cu Crişu Bota Alexandra Felicia,  , ca profesoara mie mi-a placu, ii place foarte mult ceea ce preda si explica bine.Cartea dupa care am invatat pt examen a fost
 Laboratorul cu Bologa Virgiliu Cezar , am avut carte de lucrari practice si am facut o ora in fiecare saptamana  .

Pretentii laborator:
- halat ,
-creioane colorate,
-caiet/dosar de lucrari practice, eu am avut un dosar.
o parte din cele 10 fise pe care trebuie sa le ai

   Pentru a intra in examen trebuie sa treci de laborator .La examenul de laborator  ai de recunoscut 2 lamele si de scris despre ele ,in acesta etapa  te noteaza  dr. Bologa Virgiliu Cezar , dupa care extragi 2 planse care tin de mocroscopul electronic si trebuie sa vorbesti despre ele , iar aici te va nota dr.Crişu Bota Alexandra Felicia.Nota de laborator va fi media dintre cele 2 note obtinute.
Tematica examen:


 
 La examen se vor extrage 2 bilete cu subiete din tematica .Daca imi aduc bine aminte noi am avut : procariote vs eucariote si mitoza.
P.S.: La fiziologie veti aveam nevoie de unele informatii din aceasta materie (modelul lui Sineger si Nicolson , transportul prin membrane, etc)






2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. -tematica o gasesti pe site http://medicina.ulbsibiu.ro/admitere.html(la bio Dan Cristescu, Carmen Salavastru, Bogdan Voiculescu, Cezar Th. Niculescu, Radu Carmaciu – Biologie, Manual pentru clasa a XI-a, Ministerul Educaţiei şi
      Cercetării, Editura Corint, 2008),exista si o carte de intrebari si este foarte importanta deoarece la examen 75% din intrebari vor fi din ea .

      -dupa primul an de facultatea pot sa spun ca , conditiile sunt ok, acum nu stiu ce ofera si celelalte facultati, am inteles ca anii mai mari la stoma si-au cumparat ei anumite lucruri dar pana nu sunt pusa in aceasta situatie nu prea stiu ca sa zic....dar daca se schimba situatia in anul 2 te anunt cu siguranta;)))

      Te astept la Sibiu cu bratele deschise si bafta la bac :)

      Te pup



      Ștergere